kisbetűkben néhány szót a Linkin Parkról.

a Linkin Park "Castle of glass" c. számával lépten nyomon összefutok, (iskolában, rádióban, üzletekben) sok problémám van vele. egy dal, ami nagyszerűen kezdődik. komolyan, berobog az eleje és képes meggyőzni. sejteti, hogy "hölgyeim és uraim, most valami igazán jó fog következni". aztán éneklés. borús, mély - jó lesz ez.. aztán bumm, 1:10-től kb, amikor megszólal a refrénnek nevezett dolog, ráébredünk: "mi a f*** ez, amire úgy várattatni kellett?" majd megint elkezdődik, mint az elején, és megint jó. az ember már egyre jobban össze van zavarodva, komolyan. most akkor király, vagy haragszom? mindkettő. most akkor tényleg ez a refrén? mert jó, könnyen megjegyezhető, meg milyen jó, nézd már ott a dal címe benne. befejezés? ja, hogy nincs is befejezés, csak jól megnyújtották az utolsó szót és vége. aha, értjük. köszönjük igazán. megjegyzem: nem néztem utána az albumnak, sem a történelmének, születésének vagy mijének és LP-ot sem hallgatok már jó ideje (úgy állok hozzá, mint a Green Day-hez: no, lássuk, mitek van megint), de gondoltam beleszagolok már a "bámulatos újjáéledésükbe". persze beszéltem én már erről sok mindenkivel, nem értettek velem egyet, amit kultúráltan el is fogadtam. az angol tanárom egyenesen leszidott, hogy a LP soha nem is volt eltűnve, így nem is kellett "előtűnniük". hát, te tudod. szóval, csak ennyit akartam magamból kihányni, hogy csókolom, régen mért teccettek sokkal jobb számokkal előhozakodni, kedves cseszterbácsi? változni lehet és kell is, de most nekem ez tetszik vagy sem? vagy inkább: nekem most ez kell vagy sem? nem, nincs rá szükségem.
elnézést, ha tévedtem bizonyos dolgokat illetően, mondom, nem kutakodtam sehol semmi után. ha egyszer lesz még kedvem fikázni, azt is kifejtem, hogy miért nem szeretem a Tankcsapdát és mi a problémám a Nickelbackkel.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése