minden kis nyamvadt eszköz

   na most megjártam ezzel a hülye szokásommal, úgy kiharapdáltam belül a szám, hogy az kész.. mióta nem rágom 2 éve a körmöm, ez megy. mindig vmi. remélem nem fog sokáig menni ez a nem is unalmas, inkább semmilyen állapot, mert ilyenkor ez a fülemen is meglátszik. ez kész...de legalább lelkiismeret furdalásom lenne, hogy saját magamon, de.. ez nem önzőségen megy már. még jó, hogy egy fél éve szétb***tam a fülemet az első tágítómmal, (ami 12 mm volt és rohadtul hiányzik, mert én csin.) mert most a második lyukat mellé nem tudom korlátlanul tágítani a világba a vágat miatt. (igen,...3 fülem van) - be kell érnem az 5 milivel. ne félj tőlem, igazából én nem ez vagyok. mindenesetre nem értem be vele, lyukasztottam mellé egy lyukat, azt meg 3 miliig vittem. igen... valaki iszik, dohányzik, drogozik; én saját magam piercing mestere vagyok. most már hogy két kis lyuk ül egymás mellett, vettem beléjük tágítót és már lenyugodtam ezzel. amikor kis-érettségire kellett tanulnom, és feszült voltam, akkor a köldökömet szúrtam ki. 
   na, most már végképp félsz... azt mondom; legalább nem másokon csinálom. egyenlőre. azóta a köldökömben nincs semmi persze, anyu nem is engedné. de pillanatnyi lenyugvásnak kellet. muszáj volt megtennem -mert nekem ezek nem fájnak és nem is tudnám elviselni, hogy más csinálja!! ez a szenvedélyem és imádom, de sokakat részlegesen lebeszélek róla, azt hiszem, semmiben sem jó függőnek lenni -legyen ez ilyesmi, avagy vonatkozzon ez az evésre, cigire, piára, drogokra... tudni kell ésszel csinálni, talán ez az egyik legfontosabb, mert különben szörnyekké válunk, melyek csak szörnyekkel és koboldokkal barátkozhatnak..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése