-olyan kurvára feldob, hogy mennék november 18-án Gödöllőre, Hiperkarmára, de neeem egy napra esik a MOME nyíltnapjával. hát komolyan ejtem, és megyek inkább koncertre. úgyse támogatná senki az ötletet, hogy nap közbe nyíltnapozás este visszafele meg majd partitájm. de én ezt is meg fogom oldani, mert nagyon rég nem voltam koncerten és fontos lenne abba a suliba is benézni!-
    amúgy tökre jól vagyok, csak utálok itthon ülni, egyedül. talán fölhívom Teket, hogy menjünk ki a búcsúba, mert már tényleg nincs jobb ötletem.
gondoltam h felveszem a fekete fürdőruhám, a fekete szőrös téli sapkám és kesztyűm, majd csinálok idióta képeket. mert hát még nincs tél, de a nyár rég elmúlt. : D
tegnap megnéztem egy kurva jó filmet, lehet ma is az lesz. azt hittem és még mindig hiszem, hogy unatkozó ember nincs. mindenesetre...




EZ NEM ÁLLAPOT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése