Gaga u lala

I don't speak German
But I can if you like. *Ow!* 
    néha hallgatok ilyen közcuccokat, amiket alapesetben nem. tegnap Lady Gaga új CD-jét is kielemezgettem, de rájöttem, hogy a dalok felének vagy a refrénje vagy az eleje/vége hasonlít betegesen egy másik dalra - vagy a saját egy régebbi dalára. azért nem írnám olyan csúnyán le őt, mint az Mr2-n a fószer, aki kedvesen megjegyezte, hogy az énekesnő mások pénzét és zenéjét lopja. szerintem ilyeneket ne vegyünk annyira számon most. megállapításom az, hogy az album legjobbjai közt van a német című Scheiße és a számomra kicsit hideg-temetős Bloody Mary. utóbbiban félelmetesen tetszik a pasi, ahogyan aláénekli, hogy "Gaga Gaga Gaga" áá, mint egy modern temetési szertartás. alapvetően bírom a csajt, ahogy a Ciarát is -bár tűz és víz- de sosem fogom tudni úgy élvezni őket zenéstül, mint az, aki igazán megőrül értük. 
  The Edge of Glory c. száma nem igazán fog meg, bár a videóját -mint a legtöbb számának- ennek is bírom, a szaxis csávesz is adja benne. Gaga szeretni való és határozott -azt hiszem, ez fog meg benne. én még csúnyának sem mondanám, mint a féltékeny szájak többsége. 

Ha sokak számára egy éneklő bohóc marad is, nekem ihletett adott és még fog is. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése