-jössz? de jössz, zsófi?
-igen, majd egy fél óra múlva átmegyek, addig még tanulok az érettségire és..
-mi az az érettség?
-nem fontos.. vizsga.

nem tudom, én nem arra vagyok kitalálva, hogy 5 éves gyerekekkel párbeszélgessek. meg játszak. lehet, hogy mivel nincs tesóm és nemigen vagyok kisgyerekek táraságában, így ezért nem megy velük a dolog, vagy nem tudom. mindenesetre az én hibám. azért nem az a "fú, már megint gyerekek, le kéne lőni őket!!"-ember vagyok, -mert olyat is ismerek- csak egyszerűen nem.... abban bízom, hogy ha lesz valaha gyerekem, nem leszek ilyen szerencsétlen.


hát ez a rajz érettségi vicces volt.. nézem, mondom ez meg mi.. el volt írva. oda írták hogy Mátyásról emlékmű, erre egy festmény betűjele volt hozzárendelve ehhez, amin egy ló volt és egy fetrengő ember. mondom, nem szólok, egyébként is kussba kell ülni meg aztán mi van ha az a ló a fetrengő csávóval Mátyás emlékmű és én leszek az idióta ha mégsem elírás.. aztán kiderült, hogy két baki is volt benne, két lovas szobrot kevertek még meg. majdcsak lesz vagy 70-80%, ..ha már a matekomra azt mondta tanárnő, hogy örülhetek, ha összeszed még pár pontot a hármashoz. boldogság lesz elmondani a szülőknek.. meg hát, ráér.

inkább új kvimbidolog vagy mi:
 
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése