utálokcímetadni-cím.

a napokban jöttem rá, hogy hiányzik a musemania.hu. hiába, csak egy weboldal, de nekem, nálam, valahogy minden akkor kezdődött, egyfajta határt képez. ott írtam mindig ilyen állapotjelentéssel egybekötött hozzászólásokat a témákhoz, és mindenről volt többnyire véleményem. nekem valahogy boldogságot adott, hogy ott lehettem, a közeg, a hangulat, a "társaság". talán nyomorult dolog ilyet mondani, de így volt. és azok a hozzászólások örökre elvesztek, -elvileg- csak az emlékezetemben tárolok egy-két dolgot. nem sok minden rémlik belőlük. egyszer leírtam, hogy egy nagy kakaós csigát eszek, máskor az volt a téma, hogy ki és hol vett magának tüllszoknyát. azóta is minden vágyam, hogy vegyek egy tüllszoknyát. akkor írtam olyanokat, hogy "most itt ülök az informatika teremben" és most is; itt ülök az informatika teremben. csak akkor még színesebben láttam a világot, az embereket, kompletten mindent, ami körülöttem volt. mindent, ami bennem volt.
utálom, hogy csak két ujjal tudok gépelni. mindig azt érzem, hogy rajtam röhög az egész világ. vagy csak én magamon. is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése