Caroline, Julien, Vanessa, Helena, Carmen és a többiek.

szeretek néha értelmetlen megállapításokat tenni. a múltkor azon gondolkodtam, -na meg más csupa fölösleges dolgon- hogy a dalok női neves címmel egészen tetszenek.

szombat reggel találkoztam a legjobb barátnőmmel, több hónapja nem láttam. elkísértem a művbe. amíg én az angol nyelvvizsga feladatsoromba bújtam; fuvolázott nekem. istenem, de jó volt T-vel. megbeszéltük, hogy du. átmegyek és füvet nyírunk. együtt. illetve ő tolta a fűnyírót én meg tartottam a vezetéket. közben a testvére L a kutyával foglalkozott, mert az folyton odajött hozzánk és ugatta a fűnyírót aminek mindig az útjában volt. nem sokat tanultam aznap, de rég volt már ilyen értelmes napom.




az van, hogy baromira nincs se kedvem, se erőm elballagni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése