az embereknek ne legyen világfájdamuk, ne legyen tragédiájuk, és egyébként is mindened megvan te köcsög, miért nem tudsz örülni? folyton csak magadról tudsz írni és a bajaidról, amik nincsenek is. szedd már össze magad!


NEM TUDOM, NEM ÉRTEM, HOGY KI VAGYOK.
már évek óta gondolkodom azon, hogy ha orvoshoz mennék, mi lenne. a koncentrációs problémáimmal nem tudna mit csinálni, ahogyan több mint valószínű, hogy a szorongásommal és a hangulatingadozásommal sem. beszélnék egy idegennel, aki nem értené, hogy mi van velem és mi a bajom; akkor már ketten lennénk. tényleg, annyira lenne értelme.. (...) nincsenek gondolataim. sosem tudtam megfogalmazni, hogy mit érzek, csak érzek, csak szeretek írni. nem tudok. most ha valaki ideültetne és azt mondaná, hogy írjak, olyasmiket írnék, hogy "semmi sem jó","nem tudom mit kéne csinálnom","ez így nem mehet tovább" mi az az ez? és milyen az az így? szóval szünetet tartok. ha van itt valaki; neked mondom.

 
 
 
*a kedvenc dalod*



 
 
mert én mindenkit szeretek,
csak ne én legyek az a mindenki.
 
 
nekem már nincs is kedvenc dalom.  pedig volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése