"- jól érzi magát a rendezvényen? mit gondol a hajdúszoboszlói zenei életről? a bluest vagy a popot kedveli inkább?"

már meguntam az ilyen bejegyzéseket, amikben az átlagosan unalmas hétköznapjaimat művészi bonyolultsággal ecsetelem, de most is ilyen fog következni, mindenki legnagyobb sajnálatára avagy le se szarására.

tegnapelőtt T-vel és "kollégájával" elmentünk az I. Hajdúszoboszlói Blues Jam néven meghirdetett kis koncertre, ami valljuk be nagyon jó volt. a végén odajöttek hozzám meg még pár emberhez fura csávókák, egyik letámadott a furcsa kérdéseivel, én meg hebegtem-habogtam mindent, össze-vissza a krvanagy kamerájuk meg felvette a retardált fejemet. gondolom valami cikk készül az egészből, összeválogatják az interjúkat.
    tegnap csak tv nézős-sörivós nap volt, ma anyuék gulyáslevest főztek majd a végén rájöttek, hogy annyit csináltak, ami egy kisebb hadseregnek is bőven elegendő lenne. na meg a Virágkarnevál...oda is ellesünk, nem voltunk még úgyse, csak tucatszor. de én nagyon szeretem.
     a nyár vidáman telik. kicsit túl gyorsan, próbálok még mindent gyorsan belesűríteni. belesűríteni, nem pedig beleerőltetni. még így is; pár embert, Cs-t pld. csak szeptemberben láthatom viszont. hiányzik az, hogy valaki olyannal kommunikálhassak,akire úgy oda tudok figyelni, hogy tényleg teljes egészében érdekeljen is az, amit mond. 

ha a összegyűlik annyi, akkor isten bizony megveszem Gagát:
1: mindig is nagyon szerettem volna egy ilyen újságot. ez ilyen "nekem kell az a póni!"-gyerekkori felfogás, amit nem fogok kinőni és mindig nagyon vágyom valami apróságra, ez meg talán már női betegség.
2: és igenis imádom ezt a nőszemélyt és egyszer megnézném élőben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése