mi az, hogy a Muse jön Magyarországra? és mi az, hogy én ezt csak ma tudtam meg, nem napokkal ezelőtt?
hát, akkor nincs mit tenni, menni kell.. :)
_________________________________________________________________________


ködösödésemben elbasztam a mát is,..

olyan jó meleg volt tegnap kint, este is ujjatlanban. erre várok már karácsony óta. nagyon tetszett a filmest is. csak csengével sikerült hülyén viselkednem, de már bánni is kár. félek ettől az egésztől. tudni, hogy valaki kedvel téged és sokszor megosztja veled legfontosabb érzéseit, ugyanakkor nem vagy ott egy listán sem, várnod kell még évekig, hogy erősödjön a kapcsolat és közben félsz, hogy hová alakul, hogy jó lesz-e vagy lesz-e olyan, hogy tíz évek elteltével ugrálni fog talán egy helyben és fontos leszel, mert elmondhatja, hogy ő bizony rég óta ismer. de nem biztos semmi, semmi, a nyár, a most, a tegnap, a rajztábor, az egész élet. vele.
   ennél még szörnyűbb volt, amikor megismertem O-t és azt mondta hetek múlva, hogy tetszik neki a stílusom. megkérdeztem, hogy ezt mire érthetem, vagy hogy ezzel most viccelt-e, erre az volt a válasz hogy persze, hogy tetszik neki a sítusom, ha nem tetszene, nem állt volna velem szóba. ezen úgy eltöprengtem... most ha egyszer elvesztem magamat, mint anno négy évvel ezelőtt, és megint egy új leszek, mondjuk az egyetem alatt, akkor később egy ilyen ember, aki addig csak a külsőségekre ragadt, az utána le se fog szarni? valószínű.

leveszem a bőrömet és rád dobom, hogy ne fázz.. 
csupán mert adni jobb, mint kapni. 

hol igaz bármi is?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése