szerda.

igazából nincs is semmi érdekes, ami nagyon megindított volna és úgy érezném, hogy le kell írnom. de gondoltam, hogy ha már elkértem Julcsitól a laptopot -amit egyébként nem igazán tudok kezelni, de legalább addig sem unatkozom, és írok 1-2 dolgot. először is: vasárnap indultunk el Ausztriába, gyorsan le is értünk. és ugye mint fönn is látható, most van szerda. jé. most meglepődtél. szóval...már harmadik alkalommal síeltem itt. 3. nap. hú micsoda matektudás...
   igazából tökre élvezem, bár most hogy elkértem a laptopot és itt írogatási kényszerezek, lehet hogy extra-illetlenségnek veszik, hogy itt antiszocoskodom, de...úgy is ritkán írok laptoppal, meg nem is tudok helyesen írni, nekem nincs is.
igazából itt rohadt hideg van, kb. -10-18° között mozog. azaz belénk fagy minden lehetséges anyag, ami folyik vagy úszik, vagy csak áll. Julcsi most nem tudom hol van, gondolom mosdóba ment ki, vagy nem tudom. igazából ritkán írok úgy, hogy csak azt, ami éppen kifolyik belőlem, úgyhogy ez egy ritka alkalom. meg mint írtam, eléggé illetlen is vagyok ebben a pillanatban...meg lehet hogy máskor is. a hó is esett, mondjuk ma nem. nem tudok olyat ami, ami ne lenne unalmas.
eléggé szomorú vagyok, hogy megszűnt csenge blogja. vagyis csak simán letörölte. ami eléggé lehúzott, amikor láttam.azaz nem láttam.
mindjárt vacsora, és nem tudom, hogy mit fogunk enni, de pár perc múlva okosabb leszek e téren. bár azt mondták, hogy vmi fasírtot láttak, avgy szagoltak vagy hallottak vagy nem tudom.
ami jó, mert szeretem, bár inkább ennék egy nagy tál makarónit, jó sok hússal. de nem baj, hát válogatós sem vagyok, meg a fasírt király. csak unalmas. és a szomszédunknál jobban senki sem tud fasírtot csinálni. lehetetlen. mert ő egy fasírtcsináló profi asszony. igazából semmit sem tud finoman megfőzni vagy megsütni, csak fasírtot.

na ennyi voltam. lehet hogy holnap még ellopom ezt a lapos masinát és írok vmit, de lehet hogy nem. azaz nem tudom. de most megjelent Julcsi, szóval megnyugodtam: nem veszett el. most befejezem és hallgathatom a politikai agymeneteket, mert mindenhol azt kell hallgatni, mindenkitől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése