az biztos, hogy van valami hibbantságom, de még nem jöttem rá, hogy mi az. túl sok rossz dolog történt mostanában és egyikben sem volt semmi rossz. én csináltam őket. vagy más hozta létre, nem tudom, de meg vagyok sértődve. meg vagyok sértődve magamra. betegesen szeretnék hiányozni valakinek, ahogyan nekem hiányzott régen cseng és ma hiányzik ő. három napra. három órára. régen írtam valamivel hosszabb bejegyzéseket, értelmetlenek voltak ahogyan ez is, mindig a fejemben vezettem naplót. néha eszembe jut, hogy előveszek egy füzetet és sosem teszem végül meg. oda írnék. néha már azt is elfelejtem, hogyan is írok.
most csak forognék körben, a gurulós székeden és nézném a halakat. ajtó, kanapé, darts, ágy, hal, ajtó, kanapé, darts, ágy hal. újra szeptember tizenkilenc van és szeptember tizenkilenc az ajtó, kanapé, darts, ágy hal.
fújj meleget a fülembe.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése