régóta nem írtam. most sem fogok, mert arra gondoltam, teszek ki pár random kedves zenét. nem zeneismertető célból meg mindennemű hozzáértés nélkül.
(miután megírtam a házimat, amit mostanában ritkán szoktam elkövetni)


kezdjük az új The Black Keys számmal, ami azért teljesen nem új, csak többnyire. már abban nem új, hogy a tagok a The Black Keys tagjai. azért vesszük most fel ezt a zenét a listára, mert megosztja az ismerőseim. egyesek szerint ők csak ne legyenek progresszívak, "játszanak korszerűtlen dögunalmas amerikai blues-rockot" kicsit MGMT-t hallanak, kicsit Franz Ferdinand. mások szerinr is így van, de azért elunhatták már magukat az évek alatt és valami újat akartak, ami azért szép dolog




ezt csak úgy találtam, van egy-két ismerősöm fészen, akikről tudom, hogy nagyjából a saját ízlésemmel kompatibilisen hallgatnak zenéket. ott leltem fel, sokszor egymás után meghallgattam a hangulata meg egyáltalán maga miatt na meg very melancholic so hipster wow etc

neked (igen, neked) is el szerettem volna küldeni, csak valamiért nem küldtem




harmadik és egyben az utolsó számhoz érkeztünk. ez a dán hölgy nálunk fog május elsején koncertezni az A38-on, még mindig nem tudom, hogy elmenjek-e, lehetne máskor is meg olcsóbban is, de ha nem lesz más dolgom, mindenképp benézek a hajóra a lemezbemutatóra. meg ne kérdezd, hogy becses nevét mónak vagy mőnek ejtik-e, mert nem tudom...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése