semmi esetre se lopj pegazust az állatkertből.


egy kicsit szembeállított a város magammal. rájöttem arra, hogy szinte bármit teszek, nem csalódom magamban. most ez vagy azért van mert gerinctelen vagyok vagy mert sikerült végre elhelyeznem magamat valahol és ez így nekem jó. na nem mintha bármi súlyosat is elkövettem volna az elmúlt két hétben, de legalább minden héten megismerek egy őrültet.
például van a lejmolós, aki mindig elhagyja az apróit és akkor is kéreget ha van pénze. meg mira, aki szagolgatja az ingemet, -szerinte öblítő illata van- viccesen nevet, indokolatlan dolgokat lop és imádom. stella, aki mellé félnek leülni a fiúk, nem tudni miért; kedves lány. julcsi, aki szerintem egy gyönyörű, különleges lány, bár kissé megfoghatatlan. ja és geri, akivel librizni, borozni nagyszerű és aki bevezetett a robot unicorn attack rejtelmeibe. na meg SSD, aki virágfóbiás és "an englishman in new york" na meg szilveszter, aki...aki csak szilveszter.

sikerült úgy elküldenem a házimat, hogy kimaradt belőle egy z betű.

 -ez egyébként még mindig nem az értelmes bejegyzés volt csak a bevezető.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése