-sportoltál valaha is valamit?
-nem.


szoboszlón a kis kinti házban megtaláltam a régi rózsaszín bmx szerűségem -amit hívjunk gyerekbiciklinek-, kis koromban gurultam még vele, a szomszédból hoztunk mindig át biciklipumpát, mert nekünk ott nem volt. leszedtem róla a matricákat. eredetileg tök jó színe lehetett, ilyen ciklámenlila, most kifakult, mondom, világos rózsaszínű. baba színe van. esküszöm még tetszik is. szóval hazahoztuk, és úgy gondoltam kezdésnek tökéletes lesz. már lemostam 1x de azért még alaposabban is átsikálom. kiköltöztettem belőle vagy három pókot.
kellett valami új hobbi, így ez lesz.. legalább 'sportolok', ne mondják hogy nem. na de főleg magam miatt csinálom, nagyon megtetszett ez az egész minden, ezt most komolyan űzni szeretném.


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése