a szürke ötven árnyalatából sajnos film készül.


annyira, annyira szeretem figyelni az embereket.
       valaki, nem is olyan rég azt mondta, hogy diktátor lesz. azóta ezen gondolkozom, hogy milyen diktátor lesz, ha diktátor lesz. pedig csak nemrég ismertem meg. illetve nem ismertem meg. ez most nem fontos. azt mondta, ha ő, diktátor lesz, budapesten minden második sarokra szobor lesz állíttatva, hiszen a szobrok emelik a városképet és ő szereti őket. remélem egyszer diktátor lesz. én hiszem, nagyon kíváncsi vagyok.

       holnap bemegyek az iskolánkba, körülnézek. na, jó nem körülnézni megyek be, azért nem érdekelnek már az érettségi eredményeim. mindenki -szinte kivétel nélkül- azt hiszi, hogy leszarom a jövőmet, pedig nem ezt az üzenetet közvetítem, én egyébként se szarok le semmit, mert nem és kész. nem menne. tulajdonképpen sok mindenben igazuk van, nem tudom, hogy hogy is lesz...
talán felvesznek valahová, akár igen akár nem, nyáron el szeretnék járni valahová, valakihez, szeretnék megtanulni ugyanis tetoválni. nem, ez nem az az indokolatlan tinédzser fellángolás egy népszerű és menő dolog iránt. én komolyan gondolnám, gondolom. aztán hogy menne-e...remélem igen. esküszöm lenne szorgalmam. nem szeretek esküdözni, nagyon nem. az emberek esküdöznek és nem tartják be.
illetve, elhagytam valahol magamból két kilót és nem érzem jól magam. büszke meg végképp nem vagyok rá. még ezen is dolgoznom kell. 44.


 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése