senki sem tudja, hogy ki vagyok és már bele is fáradtam, hogy magyarázkodjak - egyébként magam sem tudom.
nem értem, hogy mit, miért teszek és nem is akarom megérteni. biztosan nagyon ijesztő lenne, tehát jó ez így.
bárhogy is van; messze van a boldogságtól. nem szomorít el.




az Esti Kornél új éneklendősét pedig előbb nézném focistának. nem mintha szokásom lenne bármikor, bárkinek a külsejét kritizálni. nem is teszem. hiába férfiasabb -állítólag, mondják-, nem érzem elég piszkosnak azt a hangot, az üzenet pedig félúton megakad, de lehet, hogy csupán én vagyok ilyen korlátolt vagy túl ragaszkodó. lenyelem. tudni kell megszokni, azt hiszem. azért jó a hangja, azt nem mondtam.. pedig nem is olyan régóta ismerem őket. a régi számokat szerintem hagyják 'a múltra', és gyártsanak inkább még szépen új számokat. azok úgy is csak úgy szólnak jól, ahogy vannak, ill. voltak. kár azokat a porosodó fiókokat húzogatni. azért jó lesz ez, jó lesz.


...apropó, focista...

sikerült idén megint "szerencsésen" fiút húznom. mert hogy nálunk van még ilyen karácsonyi ajándékozós dolog az osztályban, kihúzzuk ugye egymás nevét, és akkor annak stb. hát, nem nagyon ismerem a fiút, de! vettem neki egy real madrid poharat. ennek csak-csak örül. aztán azt csinál vele meg úgy töri, ahogy szeretné.
végre hasznodat vettem, facebook....


 

...igaz, kb. jégtömbbé merevedtem mire rájöttem, hogy hol is van a városban ilyen focis-szuveníres cucc. egyébként is poénnak éreztem, kívülről elképzelve, hogy én meg anyum bemegyünk egy... haha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése