fesztivállapotok uralma.



mindig elhatározom, hogy regisztrálom magam vadfruttik.hu-ra, aztán kimegy a fejemből. megtettem ma, jobb később, mint soha. de azt a furcsa szöveget még mindig nem tudom helyenként kiolvasni azon a kis képen, a "Hogyan készül?" címszó alatt.. amit a L.M írt. ennyi még csak meglett belőle, a többit kicsillagozom, mert azon szegény részei olvashatatlanok:

"idegből ******* ömlik az erőszak
elönt(?) már az izzadságszag
fotelban ülve...ideggörcs rángat
éppen hogy csak megszülettem
magamba roskadva ideggörcs kínoz
csodákat várok -

török, zúzok mindent...******
mindent ütök, mindent *****
hajam tépem, a végét járom
mérgemben a körmöm rágom
magamba roskadva ideggörcs kínoz
 a ***** titok
lakásban minden romokban hever
előszöri látvány a lábamról lever

Ezt részegen írtam le
egy dalszöveg, egy ****ról"

gőzöm sincs, mik kerülnek a csillagos részekre, de ez már így magában érdekes.. :D


    nagy, családi tanácskozás során megegyeztünk, hogy Campusozzunk. azaz -ozzak. bár Cs nyaral, T és L nem lesznek otthon szintén. Lauuuuu, gyereeee, gyertek el Dórivaal!! :D aludhattok nálunk, Szoboszlón!! maximum Dudust elhívom, bár nemigen sejtem, hogy ő élvezné-e, bár korábban elejtette, hogy a Paddy and the Rats igencsak tetszik neki és nekem sincs velük bajom, csakhogy csütörtökön játszanak -ahogyan sajnos a Quimby is- és pén., szom. megyek. mondjuk az Apocalypticát is bírja.. vagy gondoltam osztálytársamra, A-ra, aki eleve Debrecenből jött hozzánk, az iskolánkba, ő így is-úgy is megy a fesztre, de nagyon nem az én világom a csaj. legalábbis azóta gondolom ezt, hogy megbeszéltük, hogy szerinte a Kiss Tibi öreg, mire én küzdve azzal, hogy ne nézzek csúnyán, közöltem, hogy nem. sőt, még az Iski lánykákat is megkérdezhetném, de nem akarom, hogy azt higgyék, hogy a nyakukra akarok akaszkodni, mert nem akarok, meg hát nekik is meg lehet a saját menő haveri-ismerősi körük. más korúak, nem is ismerjük igazán egymást. fene tudja, rákérdezünk itt-ott. max egyedül elmegyek, de az ismerkedést sem büntetik.
azért örömmel venném, ha valaki eljönne velem, egyedül mégsem az igazi.. : )
    úgy várom a rajztábort is, meg ezt is. közben egy-két emberkének rajzolok pólót meg kikölcsönöztem egy kötelezőt, egyenlőre csak egyet, hétfőn viszem is vissza, vagy kedden. rövidke. 
elélek addig is, amíg epekedve várom az Apocalypticát, Irie Maffiát, Fruttikat, az I.T.I-t, meg ami jön, és főleg a 30y-t és a Kiscsillagot, mert rájuk várok a legjobban, hogy élőben is láthassam őket... 
főleg, mióta Cs közölte velem, hogy a B. Zoli élőben csudaszép...


...mert ezt a L. mutatta nemmost. :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése