loptam a csengétől, remélem nem haragszik majd érte. olyan rég töltöttem ki ilyen faszságokat, legutóbb, ami hosszú volt, az egy közvélemény kutatás féleség volt, zenei témában..

1. Hány éves leszel öt év múlva?
ó baszki hármas vagyok matekból. várj..22 !

2. Szerinted akkor házas leszel?
sosem lehet tudni, de valószínűleg nem.

3. Milyen magas vagy?
nem tudom. tényleg nem tudom..olyan 165(?)
 
4. Melyik filmet láttad utoljára?
a holtak hajnalát.

5. Kit tárcsáztál utoljára?
apum.

6. Ki hívott téged utoljára?
lucián asszem.

7. Kitől kaptál utoljára SMS-t?
a djuice-tól, olyan elinvitálót: "Az EFOTT és a djuice idén Velencére hozza el a nyár legkirályabb fesztiválját! Tombolás, vízpart, diákbarát árak! Július 3-8, ott a helyed! www.efott.hu"

8. Jobban szeretsz SMS-t írni, vagy telefonálni?
 sms inkább.
9. Van háziállatod?
hogyne, pulikutyám, fügi (fürge) és két nyulam: franciska és evelin.
 
10. Mit csináltál tegnap éjfélkor?
bealudva feküdtem, a tv előtt.

11. A szüleid házasok/elváltak?
házasok.

12. Mikor láttad utoljára anyudat?
amikor kb. két órája nyugovóra tért és jó éjszakát kívánt.

13. Hova mentél utoljára?
ki a kertbe, sóskát pucolni. hosszútávra, veszprémben voltam.

14. Mit szeretsz a télben?
a mikulást meg amikor a kutyám bedugja az orrát a hóba és túr.

15. Mit szeretsz a nyárban?
"36 fokos éjszakák, a sarkokon transzvesztiták.." nem, egyébként a strandszezon beálltát és hogy este ujjatlanban mászkálhatok. meg a nyári koncerteket.

16. Mit szeretsz a tavaszban?
"tavaszi szél vizet áraszt.." szinte semmit.

17. Társaságkedvelő ember vagy?
nem különösebben. a társaság összetételétől függ. de szeretem a nyüzsgést, azt hiszem lényegében társaságkedvelő lehetek.

18. Mit ettél utoljára?
popcornt és még mindig tart.

19. Melyik a kedvenc éttermed?
egy egri pizzéria inkább, aminek nem tudom a nevét, mert irtózatosan bonyolult.

20. Melyik a kedvenc kávézód?
nem iszom kávét.

21. Melyik a kedvenc teaházad?
nincs. az itthoni teakuckó.

22. Melyik a kedvenc desszerted?
ez most komoly? mindet soroljam fel? ah. minden !

23. Melyik a kedvenc levesed?
a gombaleves, bármely változatban.

24. Szereted a kávét?
mint már írtam, nem igazán.

25. Naponta mennyi vizet iszol?
nem eleget.

26. Mit iszol reggelente?
tejet/vizet/üdítőt.

27. Hason fekve alszol?
úgy is..

28. Tudsz pókerezni?
nem és azt hiszem nem is akarok soha.

29. Jártál valaha Kanadában?
nem. max álmomban.

30. Ismersz valakit, akinek ugyanakkor van a szülinapja,mint neked?
persze. Jared Leto bácsi meg egy fiú musemania.hu-ról, dávid.

31. Szeretnél gyerekeket?
kettőt -Marcell és Rozi- mert nekem nincs testvérem és ritka szar.

32. Beszélsz idegen nyelveket?
virágnyelvet sem. de elvileg angolt és németet tanulnék.. minden álmom, hogy megtanuljam egyszer, minél hamarabb a kézjeles cuccos kommunikálást. a "teletext 888. oldalán feliratozva is megtalálhatják"-ot már tudom.

33. Voltál valaha kórházban?
amikor kiszáradtam, pár éve. kurvasok teát megitattak velem.

34. Tenger vagy medence?
"vágjál lyukat a kádba, vágjál lyukat a kádba.."

35. Gyakran hordasz ékszereket?
a fülemben csak. meg van egy gyűrűm és ennyi. a nyakláncok magamon idegesítenek.

36. Melyik a kedvenc tévéműsorod?
a dr. house.

37. Ki a legviccesebb ember, akit ismersz?
a szomszédnő, mártika.

38. Plüssállatokkal alszol?
nemigen. néha a szürke-fehér plüssmacskámmal, cilivel. de mindig lelököm/ledobom.

39. Milyen a mobilod csengőhangja?
hanoi-túl kevés. mások mindig beszarnak tőle de én is.

40. Megvannak még a gyerekkori ruháid?
egy kis része.

41. Milyen színű a fal a szobádban?
egykoron biztosan szépsárga volt, most már ilyen fakó hugysárga.

42. Alvás közben be van zárva a szobád ajtaja?
változó. résnyire nyitva.

43. Sokat flörtölsz?
csak koncertek közben vagy után. ritka.

44. Mibe mártogatod a chicken nuggetseket?
a wc kagylóba. esküszöm nem ugrik be, hogy mi az.. ahhoz látnom kellene a csomagolását ha van olyanja.

45. Fel tudod tölteni benzinnel a kocsitokat?
kizárt. max az utasteret de az úgy érdekes akváriumállapot lenne.

46. Olvasol napilapokat?
csak néha augusztusban, a strandon.

47. Szereted a Snoopy-t?
a reppelős aszottarcú feketét vagy a kutyát? van olyan kutyás pizsamám, a nadrágrésze nagy rám.

48. Nézel valamilyen szappanoperát?
nem.

49. Ha lenne rá lehetőséged, úsznál delfinekkel?
simán.

50. Név:
zsófija. zsófi. vagy egyéb alternatívák. de te hívhatsz emesének is.

51. Kor:
17. de anyum mások előtt mindig egy évvel többnek mond, mint amennyi vagyok és ez bosszant. tehát ő szerinte 18.

52. Születési hely:
Bp.

53. Lakhely:
vámosgyörksziti szívében.

54. Kivel élsz együtt:
anyummal, apummal.

55. Horoszkóp:
bakkecske. mek.

56. Kínai horoszkóp:
 szezámmagos csirke.

57. Iskola:
berze.

58. Vallás:
kételkedő fruttista.

59. Magasság:
lsd. fent.

60. Súly:
46. mert híztam.

61. Szemszín:
keki. olyan sötétzöld vagy milyen.

62. Hajszín:
furabarna.

63. Szemüveg/kontaktlencse:
előbbi van.

64. Fogszabályzó:
nincs. pedig mennyit könyörögtem titokban, hogy 1x legyen, de nem jött össze, mások szerint fölös.

65. Tetoválás:
szeretnék, ja.

66. Piercing:
fültágító. más nem nyúlhat a fülemhez csak én.

67. Jellemezd magad egy mondattal:
álmos vagyok, hagyjál.

68. Alapvetően pesszimista vagy optimista vagy?
változó. inkább előbbi.

69. Liberális vagy konzervatív gondolkodású vagy?
magam sem tudom.

70. Félénk vagy inkább bátrabb?
mindkettő, váltakozva. beteges..

71. Lenézel másokat?
nem.

72. Gyakran vagy depis?
megesik.

73. Anya:
most alszik.. kivételesen különösen jól főz! szeretem. csenge szerint hasonlít egy egérkéhez.

74. Apa:
tv-t néz és ő is mindig bealszik előtte. csak én nem szoktam horkolni. amúgy mindent képes megszerelni, egy kis ideje nyugdíjas. segítőkész de ő is ingerült, mint anya.

75. Testvér(ek):
mint már írtam, nagy sajnálatomra nem született.
 
76. Féltestvére(ek):
nem tudok róluk. nincs.

77. Mennyire összetartó a családod?
szét vagyunk esve az ország legváltozatosabb pontjait érintve, de a közeli kisebb körű tökre az tud lenni.

78. Mennyire állnak hozzád közel a családtagjaid?
nagyon.

79. Hány barátod van?
magam sem tudom. kevés de kurvára különlegesek.
 
80. Könnyen barátkozol?
szerintem nem igazán. pedig tudat alatt akarom és igyekszem.

81. Szeretsz új embereket megismerni?
nem, imádok!

82. Legjobb barátod:
elméletileg tekla, gyakorlatilag honnan tudjam. hagyjál..

83. Melyik barátodat ismered leghosszabb ideje?
andrist és teklát.

84. Melyik barátod ismer téged legjobban?
nem tudom..

85. Hiszel a szerelemben?
bizonyos mértékig muszáj, azt hiszem.

86. Létezik “szerelem első látásra”?
mit tudom én.

87. Most szerelmes vagy?
már magam sem tudom mi vagyok, de nagy eséllyel nem szerelmes.
88. Első csók:
lesz egyszer, még ha szerinted ki is öregedtem belőle a mai világban.

89. Jelenleg szabad vagy?
igen.

90. Visszautasítottál valaha valakit?
zenetáborban vagy két éve. de az inkább menekülés volt mint visszautasítás.

91. Téged visszautasítottak már?
magam sem érzem. nem hiszem. nem vagyok bátor..

92. Félénk vagy, ha randizásra kerül a sor?
nem tudom, nem randizok. vagyis voltam egyszer, de akkor én a "megnyugtató alany" voltam a két fél között.

93. Te teszed meg az első lépést?
kizárt.

94. Megcsaltad valaha a barátnődet?
...

95. Téged megcsaltak valaha?
ott még nagyon nem tartunk, nem fogunk. nincs kinek, kivel.

96. Gondolod, hogy a szerelem fájdalmas?
ja.

*Szex*

97. Beállítottság:
egy-két éve még az anorexiás fiúcskák tetszettek, most a leheletnyit túlsúlyosnak tűnő, kicsit sem edzett formák az erősebbik nemből. erősen változó. általában újra felbukkanó "motívum" a nekem tetsző szerencsétlen flótások esetében a szűk, kis szem és az alacsony testalkat. amúgy kezdek félni, hogy a kopaszodó fejek felkeltik az érdeklődésemet.

98. Bizonytalan vagy a beállítottságodban?
túlságosan szeretem az ellenkező nemet ahhoz, hogy eltérjek az "eredeti tervtől".

99. Szűz vagy?
igen

100. Mit gondolsz a házasság előtti szexről?
miért kéne tiltani vagy várni.
 
101. Lefeküdnél valakivel már az első randin?
-

*Előfordul(t) valaha…*

102. Ittál alkoholt?
megesik.

103. Füveztél?
még nem.

104. Gyűjtesz képregényeket?
gyűjtöttem. kis koromban, ja. össze is gyűlt vagy 15 db Garfield.

106. Ötnél több rap-albumod van?
áá. nincs.

107. Van iPodod vagy mp3 lejátszód?
mp3 volt, de már telefonon nyomom.

108. Szereted a Disney filmeket?
van hogy.

109. A “lol” kifejezést élő beszédben is használod?
csak ha álmos vagyok.

110. Dohányzol?
megesik.

111. Hetente eszel gyors kaját?
ritkábban.

112. Voltál külföldön?
ja.

113. Szereted a videó-játékokat?
régen sims függő voltam, amíg a sims 1 föl nem robbant a számítógépemben és apám ki nem műtötte belőle a CD darabokat. aztán sims 2-t nyomattam, de vhogy letörlődött, eltűnt. meg bejött a gta is. megesik, hogy nézem andrist, amint a cod-on gyilkolászik vagy mit csinál.

114. Volt, hogy megnyomkodtad a lift összes gombját?
természetesen igen. sokszor.

115. Volt, hogy megittál egy egész doboz tejet egy óra alatt?
nemigen.

116. Ültél repülőn?
soha még. nagyon vágyom rá pedig.

*Múlt*

117. Legrégebbi emlék:
hisztiztem az oviban, hogy nem aludhatok amellett a fiú mellett, aki mellett akarok. meg azt játszottam szoboszlón mindig, hogy macska vagyok és anyu-apu köntöseinek megkötőjét húztam ki, azt tettem be a gatyámba, faroknak.

118. Valami, amit jó lenne elfelejteni:
ó, sok van.

119. Mit csináltál 2000 szilveszterén, az ezredfordulón?
hát biztos nem azon feszültem, hogy vége a világnak, menekülni kell. amúgy: ?

120. Mit csináltál, mikor a szeptember 11-i támadásokat meghallottad?
őő nem tudom.
*Jelen*

121. Hogy érzed magad?
kicsit nyomott fejem lehet már így éji egy órakor, de az mr2-t hallgatom, mert VOLT közvetítés van, a Quimby már lement, most pont a Kiscsillag - Örökké fejeződött be és Lovasi közölte hogy "sziasztok, a színpadon a világhírű Kiscsillag zenekar!" meg hogy az Örökké szövegében benne van a keze a lányának, de ezt eddig is tudtuk, Bandi. olyat mondj, amit nem vágok. mert olyan is sok van.

122. Mit viselsz?
szürke török bőbugyi-gatyát vagy hogynézezki, meg fekete ujjatlant.

123. Mire gondolsz?
hogy a Lovasi énekeljen még jó sokáig és hogy az az álmom jelenleg, hogy őt lássam élőben, minél hamarabb. meg hogy lopni akarok egy üveg lekvárt a kamrából, most főztünk be, vinnék neki.

124. Mik a terveid mára?
hát mivel 1:07 van, ezért már ma van holnap, szóval a másik erre rákövetkező holnapra nem tudom mit tervezek.

125. Most hol vagy?
a középső pici szobában, amúgy elszálltam a képzeletemben Máshollendbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése