a visszaszámláló. megakadt 2 és 1 között. 


elmentél. memorizáltam. hogy ha nem éreznék már többé így is kitartson egy egész életre. kitartsál. az élményeim olyanok, mint a vízbe ejtett tárgyak, amelyek lassan, de süllyednek - megpróbálják újra és újra felfelé pöckölni őket a kezeikkel. az én kezemet hamarosan le fogja tépni egy nagy fehér cápa.

valaki beszívott engem az orrába. komolyan van ilyen érzés, irtóra rémisztő.

vettem lili ballagására egy könyvet és mondom ha már odaadom, beleolvasok kicsit, hogy milyen.... csudakurvajónak bizonyult, úgyhogy anya közölte, hogy tartsam meg, majd lilinek meg veszek egy másikat. vettem is egynovellás kötetet. ami szintén jó, de azt már mégse tarthatom meg...
előbbinek az a címe, hogy "Anya csak egy van" ami kicsit vicces, hogy gyereknapra, előre, kapok egy könyvet, ezzel a címmel, amikor anyák napja van. de azért valamit csinálok vagy veszek anyának is, csak még nem tudom, hogy mit. valószínűleg kicsit késni fogok majd vele, de én ezt most annyira nem tudom bánni. nem igazán rendít meg most erősen, gyökerekig hatóan semmi(?) sem. 

péter. 
berze nagy jános gimnázium.
kiráz a hideg.
miért van páwaa. azon a kibaszott címerünkön?
szél volt.
szeretlek.
nem szeretek senkit. okos.
bár elbújhatnék a gyomrotokban ti idióták. fúj mi lehet ott.
kimegyek játszani a kutyámmal.
fújjatok ki az orrotokból.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése