"a szívem ilyen pont beleférsz
a kezem ilyen fogd meg ha félsz"

vannak emberek, akiknek csupán a létezésüktől sírnom kell. vagy azért, mert valami olyat hoznak létre, amitől a szívem kihasad, vagy azért, mert egyszerűen menthetetlenül beléjük szerettem. vagy mindkettő. alig kapok levegőt. minden egyre mélyebbre, belém szorul, a sötétbe.

-arra gondoltam, hogy ha hajdúszoboszlóra megyünk fruttikra, csinálok egy pólót nekik, valakinek. amilyen nekem is van, embergépes, tömbházakkal.
-arra gondoltam, hogy meg kellene végre mondani gábornak, hogy mi van. vagy mi nincs. ..vagy mi lehetne.
-arra gondoltam, hogy nem állok ellent a világnak.
-arra gondoltam, hogy..
-arra gondoltam.
-arra.



-gondoltam..

forrás: a számot L.Marcell profiljáról loptam. fb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése