VAGY EZER EMBER VAGYOK. NA NEM EGYSZERRE. - KÜLÖN-KÜLÖN.

most lássuk azon énem, aki nagyon nagyon szereti azokat a dolgokat, amik a népesség nagy százalékából undorodást váltanak ki.
 -kezdjük egy kedvenc muzsikámmal, amit eddig minden ismerősöm és barátom lehurrogott. csak hogy megadjuk az alapzajt a témához, mert aztán elmegyek hajat mosni!!

nem tudom mikor kezdődött. körülbelül mióta abbahagytam a körömrágást és hevesen foglalkozom fültágítással. amúgy apa hozott a munkahelyéről egy rakat újságot, tele mindenféle tetoválással, vmi ismerőse a bányában gyűjtögeti - vagy mit tudom én... azok a szent irataim, mert rájöttem, hogy kevés könyv tetszik, de ami olyan furcsa értelemben "szörnyű" és beleszeretek, azt elolvasom gyorsan. (pl. legújabban Rados Virág - Bipoláris stb. ilyesmi témájúak...) mióta Csengtől kaptam egy "Csenge válogatott" c. CD-t, azóta szerves része az életemnek a sok jobbnál-jobb zene. nem, azon nem ilyen számok vannak, DE BASSZA MEG, AZ ÉLETEM ELSŐ ALTERNATÍV ZENEI CÉDÉJE, SOSE FOGOM ELFELEJTENI ÉS NAGYON HÁLÁS VAGYOK ÉRTE!!! és szem kinyílik, szív összeszorul. és mégis minden más megfér a raktárban. pl. ez a Craig bácsika ott fenn, a szépségesen ijedt képeivel. pedig gyakran hamiskásan "dalol". és társai. pedig nem szerettem a szőke embereket, de akit minden nap lesek az iskola előtt, mialatt ő dohányzik...ő is szőke. na mindegy. jól áll neki. (amúgy kavarom a témákat, szólj rám!!) szóval egy ideje mindenben meglátom a hűűűdegyönyörűűűt. legyen az egy kibelezett csótány, vér, agy, bélsokaság, szúrás, döfés, szenvedő/ordibáló fejek/képek, testmódosítások - határokon belül ugyan - és mindenféle egyéb, ami eszedbe juthatna. 
de ez a vonal - mint zenei, mint életúti, viszonyulási oldalról - nagyon fekszik nekem, és itt jön a poén! egy horror filmet sem láttam még, mióta eszemet tudom kihagyom őket. annyira nem is hajt a vágy irányukba... főleg, hogy többnyire csak drámát lesek. 
szóval több pályán mozgok, ahogyan mindenki más is, csak egyszerűen néha nem férnek meg ezek a vonalak egymás mellett, hol összeérnek, hol egybe is olvadnak. nem tudom irányítani a rendszert, aztán vetek egy imát, hogy ne dobjon ki a következő hosszú körben!! 
- a téma még később úgy is vissza-vissza térhet, most nem untatlak -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése