HÁT ILYEN BEAZONOSÍTHATATLAN NAPOT CSILLÁMPÓNI MÉG SOSEM HÁNYT!!!

először is: ma igazán furcsa  napom volt, hiszen sikerült összetömörítenem egy évi szerencsétlenséget egy napba.
rémálmodtam a szalagavatóról, amire még jegyet sem tudtam egyenlőre szerezni. 7:09-kor keltem a 15-kor induló vonathoz, úgyhogy elég sebesen kellet öltözködni, üdítő volt ismét futni. telefonom a vonaton hagytam, de visszafutottam 1. óráról és meglett - ami valljuk be, ennyi "fekete" ember mellett csoda- majd szenté avattam magamban a kalauzt, aki elég viccesen mosolygott, mialatt bőgtem. ez nem a műszaki cikkek irányában érzett elszánt kötődésem jele, ez a félelemé, hogy 3x hagyjak el egy telefont. aztán tesin bezsebeltem egy hármast, mert 10-ből 2-szer sikerült beletalálni a deformálódott hálójú gagyi gyűrűbe. szeretem a kosárlabdát, igen...mint mindent, amit kézzel és labdával kell csinálni. inkább a foci.
   ráadásul holnap derül ki -mert ugye ezt is az utolsó pillanatban döntöttem el, hogy oda menni akarok - hogy valaki lemondta-e a bécsi utat. amin egyébként már voltam és szentül hiszem, hogy a pesti szebb és jobb. de összeismerkedtem nem rég egy tök klassz csajjal, akivel jó lett volna kóvályogni. Hajninak hívják és irtó furcsa teremtés, egyből megkedveltem.
   mielőtt lelki problémázni kezdenék, inkább idedobok egy blogot, amit még Lau mutatott egykor:
    nagyon tetszik a kis világa, a témák. most többet nem tudok előcsikarni, érezzétek át. én gyenge vagyok megint.

mostanság elég érdekes zenéket hallgatok, se nem alternatív se nem jobb elektronikus fajta, hanem ilyen ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá "BELEHETKAPNIANEMMEGFELELŐEKNEK-ZENE". ami nem pozitív, és nem is hinné, aki ismer, hogy nekem ez fekszik meg szeretem. de ezt a debreceni bandát bírom, elcipelt egyik koncertjükre egy régi barátnőm. és hozzá kötöm a bandát, azért fontos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése